2014. szeptember 2., kedd

Amikor még a reggeli kávé sem esik jól



Sok meséléssel tartozom, azt sem tudom melyikkel kezdjem.
Mostanában nem nagyon érem utol magam, így tegnap anyukám azt javasolta, hogy keljek fel korábban ( SOKKAL korábban mint eddig ) , és mire a család felébred, pipáljam ki az egyik teendőmet. Na jelentem ma megpróbálom. Oké, nem önszántamból keltem hamarabb ( bár anyu felajánlotta, hogy felébreszt 5kor ) , hanem rásegítettek a gyerekek, na de a lényeg a lényeg, hogy fent vagyok, és úgy döntöttem, hogy a blog első „nagyon illő lenne már bejegyzését” akkor ki is pipálom.

Azért itt megjegyezném, olyan nagyon reggel van, hogy még kávét főzni sem esik jól.

Szóval több ok miatt is elmaradtam az oldaltól, Tőletek. Először is egy boltnyitás kellős közepén vagyunk benne a Férjemmel, amiben jó kreatívos módjára persze mindent én szeretnék elkészíteni, festeni, designelni. Imádom, olyan kis szép lesz. :P Na de erről majd később.

Szóval, boltnyitás, nagyon nyár, egyéb más, iskolakezdés, és úgy elröppent az augusztus, hogy észre sem vettük.

De készülődnek ám az őszi ékszerek is. Lesznek benne egyszerűbbek és mutatósabbak, bár az biztos, hogy maradtam a nem megszokott daraboknál. Sőt annyira nem megszokottak, hogy amikor pakoltunk ki Balázzsal a tavalyi sulis könyveit arra gondoltam, hogy én papírból készítek ugyebár ékszereket. ÉS jaj de szépek ezek a könyvek. És, juj de jó az a matek könyv, vagy írásfüzet ( és hú többet kell idén gyakorolni Balázzsal az írást ). Szóval , mi lenne, ha nem dobnánk ki mindent, hanem ezeket felhasználnám az ékszereknél. Ott visszaköszönhetnének. Megpróbáltam, és ilyen kis golyócskák lettek belőlük. 




 


Szóval lett egy iskolakezdős kollekció is az őszi ékszerek között.

Ősz van, szeptember van, iskolakezdés van, és nagyon reggel van, de kész a blog bejegyzése. / én mostanában ilyen kis szöveg megírására sem jutok lapitopihoz vagy ülésnyi időhöz, de most már azt szuggerálom, hogy mindenre van idő, mindenre van idő, MINDENRE VAN IDŐ. Hátha bejön, mint a Titok könyvbe a pohár kávé, vagy a csokor virág /

Akkor most már jöhet a kávé, fél család megébresztése, reggeli elkészítése , és iskolába indítás. Anyukám te egy zseni vagy, de nem ígérem, hogy minden nap ilyen korán fogok kelni.

Csók, Edit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések