2014. július 9., szerda

A gyöngy örök..


Tavaly gondoltam egy furát, és nekiálltam eme ékszerek tervezésének. Valahogy mindig is vonzottak a gyöngyök, a kerek formák. / Lehet azért, mert nekem a "kerek" az élet körforgását, a megújulás lehetőségét, az újrakezdést jelenti , plusz a feng-shui imádja a kereket :P / 
A gyöngyről tudom, hogy azt gondoljátok, hogy mamikás, régimódi.. De szerintem nem feltétlenül az...és örömmel látom, hogy egyre több tervező fordul a gyöngyök felé... 
Szóval, nekem ezek az ékszerekről ez jut eszembe:
- Különlegesség / de ez is már olyan elcsépelt szó / . 
 - Nőiesség.
- Csillogás.
- Kitűnés. 
- Feltűnés. 
Biztos megosztóak ezek az ékszerek. Valaki ÚÚtálja , valaki Imádja. De nem lehet elmenni mellettük szó nélkül. 
Elkészül egy , és újabb 3 nyaklánc / nyakék, nyakdísz, nyakizé / terve van meg a fejemben. Szóval, gyerünk csajok, legyünk merészek, merjünk kitűnni a tömegből. A feltűnő nem mindig rossz. 







Érdeklődni bármelyik nyakláncról itt tudtok: ditestyle@gmail.com



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések