2014. július 15., kedd

Egy kis ízelítő a A/W2014 -15-ből

Nehéz dolog ez. 
Legyél aktuális a kollekcióddal, de gondolkozz a következő évszak ékszerein. Legyél elérhető áron, de ne túl olcsón, mert az már gagyinak hat. (meg különben is, ha te nem becsülöd a munkád, hogyan várhatod el, hogy más megbecsülje azt)
...stbstb, és a sor végeláthatatlan. 

Nálam ez valahogy úgy működik, hogy elkészítek egy ékszert, és már látom is a következőt. És valahogy az egyikből fejlődik ki a másik. De ez nem baj, így a jó...és remélem sosem lesz vége. Sosem fogy ki a  fejem ( és a kezem ) az ötletekből .. 

Most, ahogy az elektromos vezetékekkel dolgoztam, folyamatosan a kezembe akadtak az arany és ezüst drótok. Így születtek meg ezek az ékszerek, amiket már szeretnék tovább vinni az őszi/téli ékszerek felé. / na jó, ígérem akkor a pink helyett a vörös és az olíva nagyobb hangsúlyt kap )
És NEM, nem lesz belőlem ötvös. Azt hagyom a mestereknek. 

Én maradok a színes ( vagy színtelen ), kerek gyöngyöknél és formáknál, az újrahasznosított - festett golyóknál. Nekem ŐK AZ ÉLETET , A KÖRFORGÁST, AZ ÚJRAKEZDÉST JELENTIK, biztos ezért is jelennek meg minden ékszeremnél. De az biztos, hogy ezeket a golyócskákat a lehető legtöbb, és legváltozatosabb formákkal fogom párosítani, hogy megszeressétek Őket, és  divatosak legyenek.

Célom még mindig: Megmutatni, hogy milyen izgalmas tud lenni a gyöngyös ékszer, és hogy mennyi lehetőség van bennük. Akár készítés közben, akár a viselésük közben ...

Pl ilyen lehetőségek:




Golyók balról jobbra: Antikolt golyó, aranyozott kocka, pink újrahasznosított papírgolyó arany kockába zárva, arany szatén golyó... Minden én készítettem, én tettem, én tettem ilyen formába, ahogy most kinéznek.

 





A lehetőségek kimeríthetetlenek. Lesznek egyszerűbb fajták is ám...
Remélem Ti is annyira fogjátok Őket, szeretni mint én !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések